(
Kviečiame bendradarbiauti teikiant paraišką ES paramai gauti
➢ Priemonės tikslas – paskatinti įmones naudoti kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamas inovatyvias paslaugas ir kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas.
➢Remiama veikla: originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimas ir diegimas.
➢Tinkami pareiškėjai:
1. MVĮ, veikiančios ne trumpiau nei metus;
2. Vidutinės pačios MVĮ pagamintos produkcijos (gaminių ir/arba paslaugų) metinės pajamos per pastaruosius 3 finansinius metus yra ne mažesnės kaip 50 000 EUR;
3. MVĮ turi reikiamą neišnaudotą De minimis likutį.
4. MVĮ turi su kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančiu fiziniu asmeniu ar įmone sudarytą darbo arba paslaugų teikimo sutartį (gali būti preliminarioji paslaugų teikimo sutartis).
➢ Paramos intensyvumas – 75 %.
➢ Didžiausia finansavimo lėšų suma – 70 000 EUR
➢ Mažiausia finansavimo lėšų suma – 20 000 EUR
➢ Projekto veiklų įgyvendinimo trukmė 12 mėn.
➢ Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.
➢ Finansavimo forma – negrąžintina subsidija.
➢ Tinkamos finansuoti išlaidos:
1. Dizaino sprendimų sukūrimo ir diegimo išlaidos: Naujo gaminio, paslaugos dizaino sukūrimo ar jau esamo gaminio ar paslaugos dizaino pakeitimas naujais, apimant du etapus (dizaino sprendimo sukūrimas ir/arba dizaino sprendimo diegimas) paslaugų
pirkimo išlaidos arba projekto vykdytojo darbuotojų darbo užmokestis (darbo užmokestis galis sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. viso projekto finansavimo sumos).
2. Rinkodaros inovacijų sukūrimo ir diegimo paslaugos turi būti skirtos produktui, kuriam buvo kuriamas ir diegiamas dizainas, ir turi būti įsigyjamos iš fizinio ar juridinio asmens, veikiančio kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje. Rinkodaros inovacijų sukūrimo ir diegimo išlaidos apima:
➢ rinkodaros inovacijų turinio sukūrimą (video reklama, reklaminių skydelių (angl. Banners), reklaminių žinučių, reklaminių straipsnių, mobiliosios rinkodaros priemonių (SMS, MMS), internetinių dienoraščių, el. knygų ir kt. elektroninių leidinių, nuotraukų, instrukcijų ir vadovų kūrimas);
➢ rinkodaros inovacijų diegimą e-priemonėse (viešinimas internete (tame tarpe socialiniuose tinkuose, internetiniuose dienoraščiuose (angl. blogs), mobiliosios rinkodaros (SMS, MMS) priemonių įgyvendinimą).
➢Prioritetiniai atrankos kriterijai:
• MVĮ, kurių 2020.11-2021.01 mėnesių apyvarta (pajamos) lyginant su 2019.11-2020.01 mėn apyvarta sumažėjo 30% ir daugiau.
• MVĮ pajamų augimo potencialas (proc.) vertinamas nuo paraiškos pateikimo metų iki 1 metų po projekto įgyvendinimo pabaigos.
Paraiškų priėmimas planuojamas 2021 m. birželio mėn.