Kviečiame bendradarbiauti teikiant paraišką ES paramai gauti!
E-komercijos modelis priemonės tikslas – paskatinti labai mažas, mažas ir vidutines įmones: skaitmenizuoti verslą ir jį efektyviau plėtoti internete.
Remiama veikla: E- komercijos modelių diegimas labai mažose, mažose ir vidutinėse įmonėse (toliau – MVĮ), perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant per:
- klientų savitarnos sprendimus produktų ir paslaugų elektroninėse prekybos platformose, įskaitant gamybos ir paslaugų užsakymų valdymo sprendimus;
- išteklių valdymo sistemos integravimo į produktų ir paslaugų elektroninės prekybos platformas sprendimus.
Tinkami pareiškėjai:
- MVĮ, veikiančios ne trumpiau nei metus;
- Vidutinės pačios MVĮ pagamintos produkcijos (gaminių ir/arba paslaugų) metinės pajamos per pastaruosius 3 finansinius metus yra ne mažesnės kaip 50 000 EUR;
- MVĮ turi reikiamą neišnaudotą De minimis likutį.
Projektų atrankos būdas – projektų konkursas.
Paramos intensyvumas – 75%.
Didžiausia finansavimo lėšų suma – 50 000 EUR
Minimali finansavimo lėšų suma – 10 000 EUR
Finansavimo forma – negrąžintina subsidija
Tinkamos finansuoti išlaidos:
Programinė įranga: tiesiogiai su remiama veikla susijusios naujos programinės įrangos įsigijimas ir pritaikymas arba esamos programinės įrangos atnaujinimas;
- tiesiogiai su projekto veiklomis susijusios programinės įrangos nuomos projekto įgyvendinimo ir poprojektinės priežiūros laikotarpiui išlaidos;
- su remiama veikla susijusių programavimo darbų išlaidos;
- projekto vykdytojo darbuotojų, atliekančių su e-komercijos modelio diegimu būtinas užduotis, darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, kurie gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. nuo tinkamų finansuoti išlaidų sumos.
Atrankos kriterijai:
- Prioritetas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį viešųjų investicijų poveikį pajamų augimo potencialui (proc.).
- Pareiškėjo apyvartos kritimas. Prioritetas suteikiamas pareiškėjams, kurių ekonominės veiklos vidutinė vieno mėnesio apyvarta, skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. iki 2021 m. sausio 31 d., palyginti su 2019 metų ir 2020 metų atitinkamo laikotarpio vidutine vieno mėnesio apyvarta, sumažėjo daugiau nei 30 procentų.