Saulius Patašius

Verslo konsultavimo ir mokymų veiklos praktinio darbo patirtis – 21 metai. Iš jų tarptautinėje konsultacinėje įmonėje Mercuri International – 12 metų.

Bendras mokymų vedimo kiekis – virš 1500 dienų.

Sertifikuotas darbui su metodika “About Learning inc. as a 4MAT® Training Designer” (suaugusiųjų mokymo metodo taikymas ir medžiagos mokymui paruošimas).

Verslo konsultavimo ir mokymų įmonės „VV Consulting Group“ direktorius, bendrasavininkas ir įkūrėjas.

Skatinu nuostatą – mąstymas yra svarbiausias žmogaus gebėjimas. Vienu metu mes stengiamės suvaldyti informaciją ir emocijas, analizuoti ir priimti sprendimus, daryti veiksmus ir nuspėti pasekmes. Didžiausias sunkumas mąstant yra minčių painiava ir sudėtingumas. Mokslininko Eli M. Goldratt žodžiais „Tikrovėje nėra sudėtingų sistemų arba tikrovė negali būti sudėtinga“. Sudėtingumas yra didžiausias priešas, nes jis veda į sumaištį. Ilgametė mano verslo konsultavimo patirtis ir tarptautiniu mastu išmėginti mokymo metodai, padės Jums pasirinkti aiškią tobulėjimo kryptį ir trumpiausiu keliu pasiekti rezultatą.

 

Ekspertinės sritys: 

 

  • VADOVINIŲ KOMPETENCIJŲ (LYDERYSTĖS) UGDYMAS: vadovavimo stiliai ir situacinis vadovavimas. Užduočių delegavimas, kontrolė ir grįžtamasis ryšys. Motyvacija ir savimotyvacija. Komandos formavimas ir bendradarbiavimo skatinimas. Veiklos procesų analizė (KPI) ir efektyvinimas. Savęs valdymas ir ugdymas. Darbuotojų lūkesčių valdymas. Veiklos vertinimo ir vystymo pokalbiai. Vidinių trenerių ir rezervo ugdymo sistemos.

 

  • VADYBINIŲ KOMPETENCIJŲ UGDYMAS: derybos per empatiją ir projekciją. Skirtingų pardavimo stilių ugdymas profesionalams. Klausimų pateikimas ir aktyvus klausymas. Nuostatų valdymo psichologija. Viešas kalbėjimas ir prezentavimas. Kontakto užmezgimas ir pozityvios aplinkos kūrimas. Žmonių elgesio tipologija. Argumentavimas, kuriant vertę. Kainos pateikimas. Veiklos analizė ir planavimas. Pardavimas naujiems klientams.

 

  • KLIENTŲ APTARNAVIMO KOMPETENCIJŲ UGDYMAS: Kryptingas pokalbio valdymas. Bendravimo psichologija. Sudėtingų bendravimo situacijų, prieštaravimų ir streso suvaldymas. Pozityvaus mąstymo ugdymas. Susitarimo skatinimas. Klientų aptarnavimo standartų diegimas. Papildomo pardavimo proceso valdymas. Vidinės komunikacijos įmonėje tobulinimas. Pokalbio telefonu valdymas.